Nimittäin alan kirjoitella ajatuksia itsestäni ja elämästäni tänne, jotta voisin paremmin hallita ja kontrolloida itseäni. Ehei, minä en ole mikään kontrollifriikki itseni suhteen, siksi pieni itsekuri olisikin tarpeen. Olen käymässä läpi tämän vuoden aikana varmaan suuria mullistuksia elämässäni, joten voimavaroja tarvitaan, jotta jaksaisin myös hoitaa itseäni ja muuttaa elintapojani paremmiksi enkä väsyisi muutosten edessä.

Ajattelin, että tässä blogissa kirjoittelisin kaikesta mahdollisesta, kuten kuinka opintoni etenevät näin loppusuoralla ollessaan ja kuinka elämäntaparemonttitavoitteeni etenevät. Toisaalta olen paljon ihaillut kaikenlaisia leivontablogeja ja kokeillutkin niiden reseptejä, joten lupaan itsekin lisäillä ohjeita, jos hyviin törmään ja ehdin niitä itse kokeilemaankin. =) Ja todellakin, olen ihan uutukainen blogin pitäjä bittiavaruudessa, joten mahdolliset alkuhäröilyt annettakoon anteeksi minulle, toivon ma.