Minä en käsitä. Olen varma, että palautin kaksi kirjaa kirjastoon tiisaina. Mutta tänään tuli ilmoitus, että toinen teoksista on myöhässä eli ihan kuin en olisi palauttanut sitä. Olin että, mitä ihmettä ja olen nyt rymynnyt koko huoneeni läpi eikö ko. kirjaa täältä kyllä löydy. Missä se siis voi enää olla? Maanantaina vielä hypistelin sitä käsissäni koneella ollessani.. Pitää kai vielä koettaa etsiä, kun tietäisi mistä. Pitää muuten maksaa 27e uudesta kirjasta, tarkastin hinnan suomalaisen verkkokaupasta. Jos sen joudun  pulittamaan, niin täytyy sanoa heippa uusille farkuille. :( Ei ole varaa hankkia molempia. Nyt ärsyttää ja ankarasti, mutta kun en osaa rauhoittuakaan, kun kelaan vain läpi koko ajan, missä kirja voisi olla.

Huoh, entä jos oikeasti palautinkin kirjan ja ovat kirjastossa sössineet? Silloin minua syytetään ja saan maksaa. Huoh. Ehkä käyn yliopiston kirjastossa huomenna tutkimassa vielä hyllyn, missä kirjan pitäisi olla, jos olisivat sen sinne laittaneet. Heh, taitaa kuulostaa jo epätoivoiselta, mutta jos kirja ei täältä löydy, en enää käsitä missä se voisi olla.