Huuh.. taas näin unta vanhoista Kajaanin aikaisista ystävistäni. En tiedä tarkoittavatko unet mitään tässä tapauksessa, mutta ainakin viime syksynä kun mummon tila huononi paasti, aloin nähdä sotaunia, jotka tapahtuivat aina mummolassa. Menetimme mummolan aina vihollisille. Itse olin unissa aina siviili, joka auttoi muut pakoon, mutta itse jäin kiinni ja sotavangiksi. Aiemmin en tällaisia unia ollut nähnyt ja pian noiden unien jälkeen, mummoni kuoli. :(

Nyt näin unessa partioryhmäni, joiden johtaja olin kymmenisen vuotta sitten. Kaikki oli muuten normaalia, tosin kaikki olimme vanhemman näköisiä kuin silloin. Ehkä olimme enemmän juuri sen näköisiä, mitä olemme nyt (itse ainakin olin nykyminän näköinen). Tosin pian ymmärsin, että yksi tytöistä oli aave. Hän ei itse tuntunut asiaa käsittävän, vaan oli mukana normaalisti ja leikki mukana, tosin koskematta kehenkään. Ja muutkin näkivät tytön minun lisäkseni. Yhtäkkiä hyppäsin kotiin, missä minulla oli kaksi kissaa (joita ei oikeasti ole). No oikeasti minulla oli yksi kissa, mutta toisen näin koko ajan, se oli edesmennyt kissani, joka oli aave. Kukaan muu ei tosin tätä kissaa nähnyt, vaan näkivä käteni silittävän ilmaa, kun tätä kissaa paijailin.

Aika outoja unia.. tai normaalista poikkeavia kummatkin. Usein en näe mitään tai en muista tai sitten kaikki on sekavaa kohellusta. Siksi harvinaisen selkeät unet jäävä mieleen, vaikka en kyllä osaa niitä sitten yhtään tulkita. Mielenkiintoista vain olisi tietää, mitä noistaa aaveista unissa jne sanotaan.

Toivottavasti tästä ajatukset selkeytyvät. Illalla on tupareihin meno ja pitää sitä ennen asioilla käydä vielä kaupoissa. Kai se täytyy alkaa toimimaan, että ehtii kaiken tehdä.