Eli taas laittelen kuvaa yhdestä aikaansaannoksestani. Pahoittelen taas kuvan sumuisuutta, mutta en omista kuin webkameran, joten se selittää tuon kuvan rakeisuuden. huuh. Tuon tein jo viime toukokuussa valmiiksi, mutta en ole saanut vielä vain kuvaa laitettua. Nyt on itse asiassa valmistunut toinenkin lohikäärmetyynyliina, joka tosin menee lahjaksi. Pitää kuitenkin yrittää sekin kuvata ja laittaa kuva näkyville. Mutta tässäpä tämmöinen vihiriä lohhari, joka tulta syökseepi.

Muuten taas aika hurahtanut puuhastellessa. Lauantaina kävin kampaajalla saamassa uuden ilmeen. Lyheni hiukset ja värjääntyi. Olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen. Korviksetkin unohdin sinne, kun olin niin tohkeissani, mutta onneksi kampaaja oli pistänyt talteen ja sain ne takaisin. Ei ne vieläkään lyhkäset ole, mutta eivät ainakaan hampuilta näytä enää. Heheh!

Alkuviikko vierähtikin sitten kotosalla tai no maanantai- ja keskiviikkoiltana olin avustamassa pyörätuolirugbyssa taasen, mutta muuten olin lähinnä kotona leipoen ja järjestellen asuntoa. Luulin olevani koko viikon kotona, mutta toisin taas kävi. Tuli nimittäin soitto  yhdeltä koululta, että sijaista tarvitaa eli sinne on sitten suunta piakkoin. Tänään on kyllä lyhyt päivä, mutta huomenna tulee opetettua ihan useamman tunnin ajan. Hyvä vaan kun tänään on vielä lyhyt päivä  töissä, sillä kaikenlaista puuhaa on vielä minulla ennen viikonloppua, niin pitää yrittää niitä saada tehtyä sitten.