Minusta tuntuu, että olen taas sählännyt viime aikoina ja sähläys jatkuu. Lähden huomenissa nimittäin kohti RMJ:tä eli Poriin festaroimaan kolmeksi päiväksi. Olo on tosi jännä, kun siellä tulee varmasti olemaan mukavaa, mutta käytännössä en ole ikinä nähnyt porukkaa, jonka kanssa sinne menen. Jihaa! Mutta hieman seikkailumieltä niin eiköhän hubaa tule olemaan.

Mites sitten päädyin lähtemään? Nooh viime lauantaina olin viettämässä tyttöjen iltaa, missä leivoimme karjalanpiirakoita ja lopulta eksyimme baariinkin tanssimaan ja juttelemaan. No kuiten tuon illan ennen kuin mihinkään olimme ulos olimme lähteneet soitti yksi puolituttu minulle, jolle olin kerran keväällä soittanut kun olin krhm.. hieman luovassa tilassa. No jutusteltiin hieman ja laiteltiin tällä viikolla viestejä, niin kun kuuli minun olevan itsekseni juhannuksena, pyysi tulemaan hänen ja kavereidensa kanssa Rmj:hin. No pohdin lähtemistä ja olin ensiksi ei, mutta sitten miulta kysyttiin, että etkös uskalla, niin pakkohan se oli repäistä. Nyt on sitten lippu jo lunastettu ja huomenna töiden jälkeen lähtö koittaa.