Tänään sitten selailin opintorekisteriäni, niin sinne oli tullut merkintä kandidaatin tutkinnosta. Näin se homma etenee ja postissa kaiketi tulevat tutkintopaperit Kittilään, kun sinne olen jo osoitteenmuutoksen tehnynnä. Pitää siis tällä viikolla syynäillä postia normaalia tarkemmin, että saan paperit kouraan ja jonkun konkreettisen todisteen valmistumisesta, kun vieläkin sitä on niin pirkaleen hankala ymmärtää. Minä en vain pysty käsittämään asiaa, että yliopistotentit ovat menneisyyttä ja minun kaikki kouluhommat kasassa. No koska rekisteriin oli tullut myös maantiedon syventävien opintojen kokonaisuusmerkintä, niin kaipa se on kasassa sitten.

Ei olla vieläkään muutettu. Kaiketi mies tänään hakee muuttoauton ja se pakataan, kun hänkin alkaa olla terveempi. Minä taas olen suunnattoman kiukkuinen koko ajan tästä tilanteesta, kun eletään jonkinlaista välitilaa. Tavarat paketissa ja silti täällä köhjötetään ja odotellaan vain paranemista. No jospa välitilasta voidaan luopua pian ja huomenna muuttoauto lähtisi huristamaan kohti pohjoista. Sen näkee sitten.. En osaa enää mieltää, että lähtö olisi todellakin edessä, kun niin monena päivänä sitä on jo siirretty. Huuh.